2012. május 24., csütörtök

Torta keresztelőre

Kb. két hete készítettem azt a tortát, egy édes kisfiú keresztelőjére:





Nem vagyok a túldíszített torták híve, így itt sem estem túlzásokba. Néhány virág, a név, a torta oldalát pedig néhány "babás" dolog mintájával díszítettem: hintaló, babakocsi, maci. 
Az ízesítés epres volt. Annyit újítottam most, hogy csináltam egy vékony, hosszú piskóta tekercset, amit csokis krémmel töltöttem meg. Feltekertem, kört formáztam belőle, majd hagytam megdermedni. Az alsó lapot megkentem eperkrémmel, majd erre fektettem körbe a feltekert piskótát. Következett egy újabb réteg hab, majd a tetejére egy újabb lap piskóta. Ez igazán akkor mutatós amikor fel van vágva a torta, hiszen minden tekercs közepében lesz egy kis "piskóta csiga". Sajnos kép nem készült, mert utazott a torta..







Nincsenek megjegyzések: