2012. május 5., szombat

Angry birds torta újra

Az elmúlt hétvégén ismét Angry birds tortát kellett készítenem. :-) Kaptam képet is, hogy kb. milyet szeretnének. Az volt csak a kérés, hogy ne apró madarak legyenek tortán, hanem két nagy madár legyen.
Íme az elkészült torta:


A tésztáját most nema hagyományos piskóta/töltelékkel készítettem, hanem puncsmasszából, amiből könnyen lehetett formázni. 
Ehhez sütöttem egy 6 tojásos piskótát, amit apró darabokra szaggattam. Adtam hozzá kakaóport, porcukrot, darált kekszet. Összekevertem még így szárazon őket, ezután meglocsoltam kávéval, rummal, és annyi puha vajat adtam hozzá, hogy jó masszív masszát kapjak.
Ezután következett a formázás, bevonás vajkrémmel, végül pedig a burkolás. Legvégül kerültek fel az apró részletek, amiknek az elkészítésében a férjem segített.
A tálca alját leterítettem egy vékony réteg zöld Unideccel, némi vajkrémmel nyomtam egy kis füvet, és ide csücsültek a madarak.

Nincsenek megjegyzések: