2010. február 17., szerda

Első lépés

Végre erre is rászántam magam. Igazat megvallva már nagyon régen foglalkoztatott a gondolat, hogy egy blogba gyűjtsem össze a recepteket,képeket amiket készítek, de valami mindig visszatartott. Főleg az, hogy látom a sok tapasztalt, ügyes kezű gasztroblogger milyen csodákat képes alkotni a konyhában.
Nos, ettől én még távol állok, de igyekszem tanulni, fejlődni.Szárnyaimat bontogatom. :-)) Ezért, kedves olvasó még ne várj tőlem remekműveket, hiszen két gyerkőc mellett inkább az egyszerű, gyors ételeket részesítem előnyben. Tanulom még a fotózást is, mert tudom, hogy egy jól sikerült kép a legegyszerűbb ételt is képes fenséges fogássá varázsolni.

Szeretettel várok minden idetévedőt! Jó nézelődést!

A fantasztikus hátteret @-gi -nak köszönhetem!!!

1 megjegyzés:

Kati írta...

Na! Jól tetted, hogy belevágtál. Nem az a lényeg, hogy gyors, könnyen elkészíthető ételeket, vagy mesterfogásokat írsz-e le a naplóban, hanem hogy mások ötleteket "lopjanak" belőle, vagy te magad hasznát vegyed később. (Legalábbis szerintem.)
Ilyen kis kuktával élmény lehet a főzés! :-)
...és a háttér tényleg fantasztikus!
Sok sikert, kedves Edit!