2012. április 6., péntek

Dédi szülinapi tortája

A férjem nagymamájának 80.születésnapjára készült ez a torta. Nagyon szerettem csinálni, közel áll hozzám ez a színvilág. Aprólékos munka a virágok elkészítése, festése, de megérte vele foglalkozni. Dédinek is nagyon tetszett, és én is -majdnem -elégedett voltam vele.                                                                                                                                                   


Belül mind a két emelet hagyományos piskóta, fehércsokis ganache krémmel töltve. Az alsót pirított, őrölt mandulával ízesítettem, a felsőt pedig kókusszal. A színekhez most is Wilton pasztát használtam, illetve kakaóport. A virágok közepébe ehető cukorgyöngyöket szórtam.


A torta ötlete Gabitól származik, akinek az oldalán már régóta csodáltam a tortát, és alíg vártam, hogy készíthessek egy hasonlót!

1 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Edit, nagyon örülök, hogy megtetszett az ötletem! Gyönyörű lett a tortád, csak gratulálni tudok hozzá!
Ráadásul még belül is a kedvenceimmel! :)
(...és kicsi a világ, legelőször pont ugyanilyen tálcára tettem a tortát, amit az én Dédimnek készítettem)