2012. február 19., vasárnap

Thomas torta

Balázs névnapjára készült ez az emeletes Thomas torta:
Az alsó szint nyolc tojásos kakaós piskóta , a töltelék pedig tejbegrízes-túrós volt. Ezt úgy készítettem, hogy főztem egy adag jó sűrű tejbegrízt, belekevertem 1/5 kg összetört túrót. Cukorral, citromhéjjal ízesítettem, a végén pedig habtejszínnel tettem lágyabbá a krémet. Az emelet hagyományos piskóta, tejszínes málnakrémmel töltve.
Miután összeállítottam a tortát vajkrémmel lekentem, kijavítottam az egyenletlenségeket, lesimítottam a felületét. Egy éjszakát pihent így a hűtőben, utána következett a dekorálás. A díszeket és a bevonatot is Unidec masszából készítettük el. Igazi családi project lett ez a torta: Lilivel készítettük a virágokat, Thomast pedig Imi készítette el. 

Az ünnepelt a tortával:







Nincsenek megjegyzések: