2011. augusztus 8., hétfő

Lili szülinapi lovas tortája

A múlt hétvégén ünnepeltük Lili 5. születésnapját. A kérés lovas torta volt, méghozzá olyat szeretett volna, mint a Lovasklub mesében az egyik ló, Chili.
Íme az elkészült torta és egy kép a "modellről"
  A tortát Wilton formában sütöttem, amit még tavaly rendeltem. 6 tojásos piskótából készült, belül tiramisu ízű krémmel töltve. Bevonásra Unidec masszát használtam.
Néhány fázisfotó:


Nagyon tetszett Lilinek, nem is nagyon akarta engedni, hogy felvágjuk.
A torta az ünnepelttel :A

4 megjegyzés:

sedith írta...

Micsoda torta!!! Gyönyörű! Ha Krisztám meglátná, biztos ilyet kérne majd ő is!
Amikor a bevonót rásimítottad, ilyen szépen kiadta a formákat? Vagy kellett még igazítanod rajta?

Kati írta...

Nagyon szép! :-)

LiliBazsa írta...

Elég szépen kiadta a formát amikor rásimítottam a bevonót, de amikor teljesen kész lettem vele akkor visszatettem rá a tortaformát, és nagyon finoman megnyomtam vele a kész tortát, így apró részletek is jól látszódtak.

trollanyu írta...

Csodaszép tortát készítettél:) Nagyon ügyes vagy, inkább nem mutatom meg a lányomnak, mert akkor ő is ilyet szeretne és én nem vagyok ilyen ügyes:)