2011. július 13., szerda

Hello Kitty torta Lili névnapjára

Lilinek idén már elég határozott elképzelései vannak a tortákról, így a névnapjára is ő döntötte el milyet szeretne. Mindenképpen cicásat szeretett volna, végül Hello Kitty mellett döntött. Sok képet mutattam neki, végül Kiskukta oldalán találta meg ami a legjobban tetszett neki." Anya, pont ilyen gyönyörűt szeretnék!" Szóval a feladat adott volt.:-)
A tortát tejszínes málnakrémmel töltöttem, ami nagyon jó választás volt ebben a melegben. A fondant alá egy kis vaníliás krémet simítottam. Két barna és egy sárga piskótát sütöttem hozzá.
Sajnos nagy kánikula volt, szállítani is kellett a tortát, nagyon nehéz volt a fondanttal dolgozni, csak úgy "izzadt" szegény.
A lényeg mégis az, hogy Lilinek nagyon tetszett, és nagyon örült neki!!:-)) 

1 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon szép! ...épp most csodáltam meg a facebook-on is...
Boldog névnapot Lilinek! :-)